Mindenszentek lakodalma

Egy videó került elő, poros felvétel,
anyáink, apáink előtt a sok étel
esküvőre készülnek ők,
táncra, kacagásra beöltözők.
A képernyőn arcok, nevek,
Létem előtti életek,
Élők voltak,
a most holtak,
s én voltam ott
a halott.
Fogaik kihulltak,
hangjuk is csorba
Sokan  már alászálltak a porba
és gondolatokban és szavakban élnek ők
E virtuális e-létezők.
Nem a halálé az utolsó szó,
Hanem ott van a sok fotó.
Az örök mosolygás és öröm
S nem csak egy évszám a kövön:
Meghalt 2015-ben,
Nyugodjon békében, amen!
Hanem táncolnak ők és szépek
Fára is másztak és éltek,
Hóban csúszkáltak, zenéltek,
Szerettek és reméltek,
és féltek.
A most holtak,
akik voltak,
én élek és ők vannak,
bennem laknak.
S most mi jövünk,
Miénk a jövőnk.
Lakodalomra készülünk.
S ruháikban ha én színre lépek,
ők is táncolnak bennem
és nevetnek és szépek.


https://youtu.be/vBjOFsa4aew

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

engedjétek hozzám

Ám a templom előtt a téren  Egy kis szökőkút működik, kérem!  Körbebiciklizős, vízbe pancsikolós,  Galambkergetős, rózsaszagolgatós.  Gyerek...