RAPedezett

Az illatsokaság hajra tapadva
Közel van, levegőt sem kapok
Behúnyt szemmel falat vakarok
Tőle egy új szót tanulok:
Szédülés, s a gödörbe zuhanok
Félig tudom, hogy mit akarok
Mint a nagyok
Olyan vagyok
Én
Ott a táncparkett közepén
Az égbolt peremén
És másnap is vérzek
az ablakon kinézek
semmim sincsen
mert te vagy a kincsem
cseng a fülem a zene beledugult
Életem a kezedbe beleburult
Hátast dob a közelség
Menj innen közönségesség
A füstöt a számba zártam
a cigit a bőröndbe vágtam
karmom a bőrödbe vájtam
én csak egy barátra vártam
testedre és a lelkedre vágytam
Csak egy Husky ül az ágyban
Kék szeme sírt is utána egyszer
Láttam belement a vegyszer
Foltozz be kérlek megrepedtem,
Pedig a hangodat régen eltemettem
S az a kurva: annaörök
Mert közben minden összetörött
Szétrepedt és nincs az a ragasztó
Pillanat vagy rügyet fakasztó
De menjen innen, utálom a szagát
mert nem az az illat, a horvát
a véreres szemébe belenézek
nem megy engedj el kérlek
ne támadj meg mert félrenézek
s tudom kit hagytam a penésznek
Egyre több repedés
Meg az erőltetett feledés
vagy lerohant parasztfelkelés
Mikor esek szét? Lázadok mint a kés
Összevesztem és sírtam
Emaileket írtam
S a szívemen egy papír van
Csomagolóba bugyolált
Nem adom csak a kalodát
de utána tálcán átdöfve adom át
magamtól de üldöznöd kell nem is egy napon át
mert ez a végzetem keresem a katonát
lőjj le, fojts meg, vagy a tüdőmet szúrjad át
s akkor ott halok meg a te kezeid között
mert lakhelyéről a tenyeredbe költözött
s így szeretlek repedten egy életen át.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

engedjétek hozzám

Ám a templom előtt a téren  Egy kis szökőkút működik, kérem!  Körbebiciklizős, vízbe pancsikolós,  Galambkergetős, rózsaszagolgatós.  Gyerek...