Rutinundor

Amatőr költő vagyok. 

Amatőr költő, 
és fotósnak se túl jó, 
zenésznek is kezdő, 
hobbigitározó.
Rajzolni is szeretek, 
ritka az ilyen eset, 
perspektívát másolok, 
de magamtól nem tudok.
Békémet meglelem 
az irodalomban,
perceim így pergetem
villamosunalomban.
Nómen est ómenem
a matematika,
de a tanításnál
sose vágyom jobbra.
Sok filmet is néztem,
sorozatfüggő vagyok,
de hogy képben lennék,
némi kivetnivalót hagyok
magam után.
Kurtán-furcsán.
Dolgozni tudok, szeretem
ha izmom húzódhat,
a mozgásban ha szenvedek
hálás vagyok hogy még zúzódhat.
A vasalás kikapcsoló, 
de túl sokszor már unalmas,
a konyhában tündér vagyok,
de minden nap? borzalmas!
Pont annyit mindenből, 
hogy kreatív az legyen,
de rutinná sose váljon,
ettől ments Istenem!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

engedjétek hozzám

Ám a templom előtt a téren  Egy kis szökőkút működik, kérem!  Körbebiciklizős, vízbe pancsikolós,  Galambkergetős, rózsaszagolgatós.  Gyerek...