Julia blogbejegyzése

"Lombos gesztenyefák alatt eladtál, s eladtalak." - Orwell, 1984

Eladtál. Rámnéztél és rám mosolyogtál, de tudtad hogy már nem vagyok a Tiéd. Eladtalak. Rád néztem és rád mosolyogtam, de tudtam hogy már nem vagy az enyém. Lombos gesztenyefák alatt. Mennyit kaptál értem? Én keveset Teérted, túlontúl keveset. Keveset, mit megfoghatok s a kevésben rengeteget, mit szavakkal nehéz kimondani. Leckéket, s hogy magamban ott látlak Téged. S Benned ott találom magam. Egy könnycseppet is látok, s látom benne magam. Örömé vagy bánaté e könny, nem tudom, mert szemem előtt nekem is könnyfátyol lebeg. Minden eltűnik,  az emlékek. Itt égek magamban és tudom, eladtalak. Hol, mikor? Nem tudom már. Csak a gépek zúgását hallom. Azon kívül csend, őrjítő, üres csend. Megnyugszom, s tudom hogy így kell lennie. Mindennek így kell lennie. Pont így, ahogyan nem terveztem. Tudtam hogy eladsz és tudtam hogy eladlak, de hogy hol és mikor, azt csak Ő tudta. Ő akkor is ott volt, mikor Lombos gesztenyefák alatt eladtál, s eladtalak.

1 megjegyzés:

  1. Furcsa, mert amikor elolvastam, tisztára azt gondoltam, hogy én írtam. Bocsánat RB!
    Forrás: http://emigrans.blogspot.hu/2013/02/lombos-gesztenyefak-alatt.html

    VálaszTörlés

engedjétek hozzám

Ám a templom előtt a téren  Egy kis szökőkút működik, kérem!  Körbebiciklizős, vízbe pancsikolós,  Galambkergetős, rózsaszagolgatós.  Gyerek...