Félek

Egyszer majd ott állok előttük, és kérdezni fognak. És nekem kell majd nekik válaszolnom. Nekem, akinek sokszor fogalma sincs a válaszokról. Néha azt hiszem, hogy valamit már értek. De ennyi nem elég. Mert meg is kell győznöm őket, arról amit én hiszek, és amit jónak hiszek. És ha magam sem vagyok teljesen biztos abban, hogy miben hiszek, vagy, hogy egyáltalán mit miért hiszek, akkor hogy akarok másokat arra megtanítani, hogy higyjék el nekem. Miért hinnék el? Egy hiteltelen embertől? Tud- e a Szentlélek olyan erősen súgni, hogy meghalljam amikor szembesülök majd a problémáikkal, kérdéseikkel, amikor ezeket nekem kell majd megoldanom, és nekem kell majd válaszolnom. Matematikát tanítani feleakkora felelősség sincs, mint ilyen kérdésekre válaszolni. Pedig, aki csak matematikát tanít, az nem tanár. Az egy gép.
Félek. Meg tudom csinálni?

1 megjegyzés:

engedjétek hozzám

Ám a templom előtt a téren  Egy kis szökőkút működik, kérem!  Körbebiciklizős, vízbe pancsikolós,  Galambkergetős, rózsaszagolgatós.  Gyerek...