Hygge, amire egész életemben vágytam

Introvertált  vagyok, és ez az, ami nekem való. Egész Európa az amerikai extrovertált mintát próbálja másolni. A hangsúlyos, bulizz, használd ki, pörögj, mosolyogj, légy online. De mi európaiak vagyunk. Világéletemben rosszul éreztem magam a kemény bulikban, és a rock-koncertek, amikre elrángattak egy lelki megerőszakolás volt számomra. De mentem, mert ez volt a menő.


Kapcsolódó kép
Ma kaptam meg a feloldozást, nem kell ezeken a megerőszakolásig felpörgetett eseményeken sem jelen lennem, sem élveznem. Van jogom otthon érezni magam a legjobban, nem kell erőltetnem, hogy én is csak aludni járjak haza, mert itthon az a menő, ha valaki minél több időt tölt a lakásán kívül. Nem kell magamat rosszul érezni, ha egy házra vágyom nagy kerttel, meg virágokkal, kandallóval. A leghyggébb dolog a szüleim házában a tűzrakóhely, és nem csak én bámulok bele a tűzbe csak úgy rendszeresen.

Annyi hyggedologra vágytam, csak magam sem tudtam, hogy miért.


Leginkább egy ablakpárkányon berendezett kuckóra.:D





Képtalálat a következőre: „sit window stock”





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

engedjétek hozzám

Ám a templom előtt a téren  Egy kis szökőkút működik, kérem!  Körbebiciklizős, vízbe pancsikolós,  Galambkergetős, rózsaszagolgatós.  Gyerek...