... és egy könyv

John Powell:
Miért félek attól, aki vagyok?


Semmilyen negatív kritikával nem illethető könyv. Egyszer mindenkinek a kezébe kell vennie, ahogy mindenkinek fel kell tennie magának ezt a kérdést. Javasolt, hogy a kedves olvasó várja meg míg eljut a kellő érettség szintjére, különben egy kukkot nem fog érteni. Mondjuk ne 14 évesen kezdje el olvasni, ahogy én tettem először.

Tartalom röviden és tömören:
Annyi vagy, amennyit másokkal megosztasz önmagadból!





A könyv utolsó fejezete:

A LEGNAGYOBB AJÁNDÉK AZ IGAZSÁG

Mindaz, amit ebben a könyvben elmondtunk, arra ösztönöz bennünket, hogy önmagunkkal- gondolatainkkal és érzelmeinkkel - kapcsolatban nyíltak és megbízhatóak legyünk; hogy őszinték legyünk önmagunkhoz és másokhoz.
Elmondhatom neked, ki vagyok én, őszintén és becsületesen megoszthatom veled érzelmeimet, és ez lesz a legnagyobb ajándék, amit magamnak és neked adhatok. Még ha gondolataim és érzelmemim nem okoznak is neked örömet, akkor is az marad a legnagyobb szívesség, hogy nyíltan és őszintén feltárom magam. Amennyire képes vagyok rá, megpróbálok őszinte lenni magamhoz, és megpróbálom őszintén közölni magam veled.

...

Ez kétirányú utca. Ha őszinte vagy velem, s ha elmondod sikereidet és nehézségeidet, fájdalmaidat és örömeidet, az segítségemre lesz, hogy én is szembenézzek sajátjaimmal. Segíteni fogsz, hogy igazi személyiséggé váljak. SZükségem van a nyitottságodra és őszinteségedre, neked pedig az enyémre. Segítenél? Megígérem, hogy én is megpróbálok neked segíteni. Meg fogom próbálni elmondani neked, ki vagyok én valójában.

AHHA!

2 megjegyzés:

  1. Dodi!!

    Félelmeim orvoslására jó ez a műv?

    VálaszTörlés
  2. Kedves Tücsök!

    Félelmeid orvosa egyedül Te magad lehetsz. Ha szeretnél orvossá válni, akkor igen, nagyon javasolt.

    VálaszTörlés

engedjétek hozzám

Ám a templom előtt a téren  Egy kis szökőkút működik, kérem!  Körbebiciklizős, vízbe pancsikolós,  Galambkergetős, rózsaszagolgatós.  Gyerek...