A harmadik legjobb jóbarát

Nevezzük Mr. K-nak. Hogy tőle mit kaptam? Az elveim egy részét. Sok kérdésre azóta kellett magamnak válaszolni, amióta találkoztam vele. Talán az ő válaszait is átvettem. Nem talán, biztos. Sokáig nem mondhattam barátomnak, mert közöttünk állt valami olyasmi, ami miatt nagyon távol éreztem magamtól, és ennek az oka valami nő volt, és egy adag önzés.
Sajnos Mr. K-ról nem beszélhetek többet. De mélyen el van bennem raktározva, mint olyan barát, akire mindig számíthatok, ha szükségem van rá. És remélem ő is tudja, hogy ez vica-versa igaz. Mégha ritkán is találkozunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

engedjétek hozzám

Ám a templom előtt a téren  Egy kis szökőkút működik, kérem!  Körbebiciklizős, vízbe pancsikolós,  Galambkergetős, rózsaszagolgatós.  Gyerek...