Túl kemény szavak

Legyen meg a te akaratod!
Én ilyet nem mondok soha senkinek. Legyen meg az én akaratom és kész. Amit szeretnék, azt megszerzem. Miért mondanánk épp az Istennek, hogy legyen úgy ahogy ő akarja, ha az embertársainknak sem tudjuk mondani. Nagyon szeretnéd drágám? Na jó egye fene, legyen úgy ahogy te szeretnéd. Nagyon szeretnéd, hogy kivigyem a szemetet anya? Na jó kiviszem.
Mondtam ezeket a szavakat valaha őszintén? Vagy mindig hozzátettem-e, hogy: De azért igazítsd az akaratodat az én vágyaimhoz, légy oly szíves. Túl sok mindent kérek az Istentől. És néha olyan ellentmondásosakat, hogy még magam is csodálkozom, hogy egy matematikus hogy keveredhet ilyen ellentmondásokba. Ha minden kívánságom teljesülne, akkor azt hiszem eléggé zavarban lennék. "Csak követelni tudó gyermek, elhagyatott..." Ezért kellene a kívánságaim helyett azt mondani, hogy legyen meg a te akaratod. Ha ez olyan könnyű lenne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

engedjétek hozzám

Ám a templom előtt a téren  Egy kis szökőkút működik, kérem!  Körbebiciklizős, vízbe pancsikolós,  Galambkergetős, rózsaszagolgatós.  Gyerek...