Kapcsolati mélypontok

Idiótákkal ne vitatkozz, mert lesüllyedsz a szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal.


Miért ilyen nehéz? Az, hogy béke legyen körülöttem, az, hogy szeressenek, egyszerűen. Cserben hagytam a legjobb barátnőmet. A normális barátaim közül az egyik megharagudott, és azt sem tudom, miért. A nőszemély-némber úgy megharagudott rám, hogy tegnap elzavart a gyűlésről, a főnök meg mindenféle undorítóságokat dobál rám a hátam mögött. Van aki elől nekem kell menekülnöm, és mindez miért? Ennyire gonosz lennék? Ennyire rossz?Azt sem érdemlem meg, hogy visszaköszönjenek? Ez a legemberibb, legalapabb elutasítás. Baromira rosszul esik.
És miért van mindennek a tetejébe, hogy bármit megpróbálok helyrehozni, csak még rosszabb lesz minden. És én ettől egyre rosszabbul érzem magam.

Negyed óra...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

engedjétek hozzám

Ám a templom előtt a téren  Egy kis szökőkút működik, kérem!  Körbebiciklizős, vízbe pancsikolós,  Galambkergetős, rózsaszagolgatós.  Gyerek...