Párbeszéd nagyböjt elején

-Itt vagyok, aki vagyok.
Ki vagy, ki szólítsz naponta?
-Nyugalmad, békéd vagyok.
Hol vagy a mindennapokba?

-Csönded vagyok, magányod.
Halk bánatom mind ismered,
-Melletted, ha sétálok
A Rigódalt Te énekeled.

-Barátaidban vagyok.
Ha beszélek, vagy beszélnek.
-Melletted, ha sétálnak,
Mosolyog és zúg a Lélek

-Néha messze jársz, ez fáj.
Ha elhagylak, nekem jobban.
-Én megváltottalak már.
Fiad sokszor lángra lobban.

-Vártalak, hogy "jöjj, és kövess"
Szerteágazó az utam.
-Tudom, hogy sokszor köves,
De ne hagyj el engem, Uram!

-Itt vagyok veled, ne félj!
Hiszem, hogy itt vagy, s nem félek.
-Viszem kereszted, hogy élj.
Bárhová követlek Téged!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

engedjétek hozzám

Ám a templom előtt a téren  Egy kis szökőkút működik, kérem!  Körbebiciklizős, vízbe pancsikolós,  Galambkergetős, rózsaszagolgatós.  Gyerek...