Kaptam


Karácsonyi üzenet

Karácsony van szép kedvesem
Fáj a messzeség
De mégis közel hozlak kicsit
Mielőtt a láng elég.

Sokszor jársz itt a fejemben
Szívem teérted dobog
S hidd el nekem szép kedvesem
Nem is apró ez a dolog.

Néha nagyon nehéz Veled,
De örülök, hogy vagy Te nékem
S van, hogy úgy is közel kerülsz
Hogy eltűnsz a messzeségben.

Rengeteget alakultál
Az elmúlt másfél év alatt
Csúnya szúrós kis süniből
Manó lettél kezem alatt.

Sokat küzdünk és vesződünk,
Jajj de felesleges, Maszat…
Kutyából nem lesz szalonna
S belőled sem válik Vacak.

Különbözünk, de ez így jó
Hisz kinek kell már két egyforma?
Nekem talán szóban könnyebb
Neked jobb az írott forma.

Én ordítok ha megbántanak
Te magadba bújsz, s nem jössz elő
Az én taktikám nem a legjobb,
De hidd el, a tiéd se nyerő.

Ne felejtsük el azonban
Azt a sok-sok hasonlóságot
Két egyforma kis kutyaként
Ugatjuk az egész világot.

Szeretlek Téged, néha nem jól
De most elmondom Neked,
Hogy mikor kedvesen odabújsz
A legtöbb, mit adni lehet.

Hidd el Ritus, észrevettem
Mostanában kedves szavad
Nagyon sokat jelent nekem
Hogy ezt adod, drága Maszat.

Kérlek Téged segíts Nekem
Erősítsük egymást, békében
Ne csak itt, most, karácsonykor,
De a hétköznapok közönyében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

engedjétek hozzám

Ám a templom előtt a téren  Egy kis szökőkút működik, kérem!  Körbebiciklizős, vízbe pancsikolós,  Galambkergetős, rózsaszagolgatós.  Gyerek...