A meg nem tervezett találkozás - Neplanirani susret

- Na és te ki vagy?
- Én is ELTE-s vagyok, és matek-fizikát tanulok, de itt csak a Croaticumon vagyok, és tanulom a nyelvet. Főleg a horvát gyökerek miatt. Az egész család beszéli, nem akartam olyan szégyenben maradni, hogy én nem tudok.
- És honnan való vagy?
- Nagykanizsáról, azaz Tótszerdahelyről.
- Tótszerdahelyről? Kik a szüleid?
- Kanizsai Zoltán.
- Kanizsai Zoltán, ő lakott ott az iskolával szemben, ugye?
- :O Igen!

- A tko si ti?
- Ja isto studiram na sveučilištu ELTE matematiku i fiziku, ali tu sam samo na Croaticumu, a učim jezik. Uglavnom zbog hrvatskog korijenja. Cijela moja obitelj govori jezik, nisam željela biti u ovakvoj sramu da ja ne znam.
- A odakle si?
- Iz Nagykanizse, mislim iz Serdahelja.
- Iz Serdahelja? A tko su ti roditelji?
- Zoltan Kanižaj.
- Zoltan Kanižaj, on je koji je živio preko škole, jel?
- :O Tako je!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

engedjétek hozzám

Ám a templom előtt a téren  Egy kis szökőkút működik, kérem!  Körbebiciklizős, vízbe pancsikolós,  Galambkergetős, rózsaszagolgatós.  Gyerek...