Ópium hoz álmokat






Ópium hoz álmokat, lepkeszárnyú délibáb, gyengeség, villamosság, most értem csak ezeket a szavakat. Emlékszem egyszer Hans posztolta ezeket a szavakat, "ösztön csak a szerelem, gyengeség, villamosság..." És én mit válaszoltam? Már talán el sem hiszem...
Mindenki a megváltást reméli, pedig az nem jöhet el, másik embertől... soha.

Kihasználod a másikat, mert ember vagy, egész egyszerűen ezért. Nincs benne semmi rossz, mert jó együtt, de akkor is kihasználod, a saját érdekeid érdekében. Ösztön.

Nem tudsz nemet mondani, még maradnál, vagy bármi, csak ne menjen el, maradjon közel. Gyengeség.

Villám csap, az érintés, amivel engem meg lehet ölni, csak ezt nem nagyon tudja senki, mert sokáig én sem tudtam. Pedig annyi is elég ha csak meghúzzák a copfom. Kiengedve jobban tetszik. Villamosság.

Ópium... egyszer úgy beszívnék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

engedjétek hozzám

Ám a templom előtt a téren  Egy kis szökőkút működik, kérem!  Körbebiciklizős, vízbe pancsikolós,  Galambkergetős, rózsaszagolgatós.  Gyerek...