Itt vagyok végre...

Az utam nem volt nehéz, bár annál hosszabb :) Minden egyszerűen megy, csak lassan már azt nem tudom, hogy tulajdonképpen milyen nyelvet használok... Persze semmi nagyképűség, természetesen magyarul gondolkozom, sőt még akcentusom sincs - bár tudom hogy így lassan egy nap után trendi volna. Magyar vagyok, egy albán szobatárssal, akivel angolul beszélek, egy osztrák városban, ahol azt mondják németül beszélnek, de igazából mindenki tudja hogy osztrákul ;) És amilyen lüke vagyok, este kimerülten még horvátot tanulok. Szép új világ. Mindenesetre nagyon jó itt egyelőre, ha magyar szóra vágyom csak egy emeletet kell lemennem. Ohh, sokszínűség. Csak egy emeletet kell lemennem, hogy beszélgessek egy magyar lánnyal, aki alapvetően görög katolikus, egyébként református suliba járt és evangélikus kollégiumban lakik. Én hülye meg mindent egy helyen... Jajj, meghalok a fáradságtól mindjárt.

Jó éjt!
Gute Nacht!
Good night!
Laku noć!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

engedjétek hozzám

Ám a templom előtt a téren  Egy kis szökőkút működik, kérem!  Körbebiciklizős, vízbe pancsikolós,  Galambkergetős, rózsaszagolgatós.  Gyerek...